O nas

Dębski Clinic to przychodnia lekarska skupiająca najwyższej klasy specjalistów z różnych dziedzin medycyny. Skutecznie łączymy naszą wiedzę medyczną, doświadczenie oraz nowoczesne techniki diagnostyczne w celu sprawowania profesjonalnej opieki nad pacjentami z różnymi problemami zdrowotnymi.

Dominującym profilem naszej działalności jest położnictwo, ginekologia, ultrasonografia i diagnostyka prenatalna. Zajmujemy się prowadzeniem ciąż fizjologicznych oraz ciąż wysokiego ryzyka położniczego. Współpracują z nami wybitni specjaliści, między innymi z zakresu radiologii, endokrynologii, chorób wewnętrznych, leczenia niepłodności, ortopedii oraz genetyki. Oferujemy naszym pacjentom profesjonalną, nowoczesną szkołę rodzenia, prowadzoną przez psychologa wyspecjalizowanego w problematyce rodzinnej oraz doświadczoną położną, a także specjalistyczną opiekę pediatryczną. Przeprowadzamy badania ultrasonograficzne u osób dorosłych i dzieci (ultrasonografia gruczołów piersiowych, jamy brzusznej, naczyń krwionośnych, tarczycy, stawów, ultrasonografia przezciemiączkowa, ocena stawów biodrowych u noworodków).

Wykonujemy pełen zakres badań prenatalnych oraz wszelkiego rodzaju badania USG w ciąży, w tym badanie I trymestru ciąży (11-13+6 tygodni), badanie II trymestru (18 – 22 tygodnie ciąży) oraz badania przepływów naczyniowych metodą dopplerowską i badania techniką 3/4D. Do badań załączamy dokumentację zdjęciową oraz cyfrową (płyty DVD/CD).

Prof. CMKP dr hab. n. med. Romuald Dębski
Położnictwo, ginekologia, endokrynologia, ultrasonografia

Wieloletni Kierownik Kliniki Położnictwa i Ginekologii Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Szpitalu przy ul. Czerniakowskiej 231, a obecnie w Szpitalu Bielańskim w Warszawie. Specjalista w zakresie położnictwa, ginekologii, endokrynologii, ultrasonografii i diagnostyki prenatalnej. Zajmuje się prowadzeniem ciąż wysokiego ryzyka, diagnostyką i terapią płodu, diagnostyką i terapią zaburzeń hormonalnych u kobiet, wykonuje pełen zakres operacji ginekologicznych, w tym operacje onkologiczne. Wykonuje inwazyjne badania prenatalne (biopsja kosmówki, amniopunkcja oraz kordocenteza). Wykładowca na kursach specjalizacyjnych dla lekarzy, kursach ultrasonograficznych oraz sympozjach naukowych. Posiada certyfikat USG Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego oraz Fetal Medicine Foundation. Autor i redaktor naukowy licznych podręczników z zakresu położnictwa i ginekologii, endokrynologii ginekologicznej i diagnostyki ultrasonograficznej.

Dr n. med. Marzena Dębska
Położnictwo, ginekologia, ultrasonografia

Adiunkt w Klinice Położnictwa i Ginekologii Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego, zatrudniona w Pracowni Diagnostyki Prenatalnej w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, specjalista w zakresie położnictwa i ginekologii, ultrasonografii i diagnostyki prenatalnej, zajmuje się patologią ciąży, prowadzeniem ciąż wysokiego ryzyka oraz diagnostyką i terapią wad wrodzonych i chorób płodu. Wykonuje inwazyjne badania prenatalne (biopsja kosmówki, amniopunkcja oraz kordocenteza). Wykładowca na kursach specjalizacyjnych dla lekarzy, kursach ultrasonograficznych oraz sympozjach naukowych. Posiada certyfikat USG Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego, Certyfikat Umiejętności Skriningowego Badania Serca Płodu Sekcji Echokardiografii i Kardiologii Prenatalnej Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego oraz certyfikaty Fetal Medicine Foundation, w tym Certificate of Invasive Procedures.

prof. dr hab. n. med. Sławomir Wołczyński
Położnictwo, ginekologia, leczenie niepłodności

Kierownik Kliniki Rozrodczości i Endokrynologii Ginekologicznej SPSK Akademii Medycznej w Białymstoku. Światowej klasy ekspert w dziedzinie diagnostyki i leczenia zaburzeń endokrynologicznych oraz niepłodności małżeńskiej. Specjalista w stosowaniu metod wspomaganego rozrodu, stymulacji jajeczkowania, inseminacji oraz w zapłodnieniu pozaustrojowym. Autor niezliczonej ilości publikacji naukowych i... wyleczonych par, czyli dzieci.

Dr hab n. med. Małgorzata Gietka-Czernel
Choroby wewnętrzne, endokrynologia

Adiunkt Kliniki Endokrynologii Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, specjalista chorób wewnętrznych i endokrynologii. Zajmuje się diagnostyką i terapią zaburzeń endokrynologicznych, ze szczególnym uwzględnieniem chorób tarczycy, wybitny specjalista w zakresie terapii chorób tarczycy u kobiet w ciąży. Wykonuje badania ultrasonograficzne i biopsje zmian w tarczycy. Wykładowca na kursach specjalizacyjnych dla lekarzy, kursach ultrasonograficznych oraz sympozjach naukowych.

prof. CMKP dr hab. med. Wojciech Bik
specjalista endokrynolog, specjalista chorób wewnętrznych II stopnia

Od 2008 roku kierownik - Zakładu Neuroendokrynologii Klinicznej Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie.
Dr hab. Wojciech Bik zajmuje się diagnostyką i leczeniem:

• zaburzeń funkcji układu endokrynnego w niepłodności
  • zaburzeń endokrynologicznych w ciąży ( w tym niedoczynność i nadczynność tarczycy)
  • chorób tarczycy i przytarczyc
  • zaburzeń metabolicznych związanych z otyłością
  • chorób nadnerczy

Dr hab. Wojciech Bik od wielu lat prowadzi kursy specjalizacyjne i doskonalące dla endokrynologów oraz lekarzy specjalizujących się w chorobach wewnętrznych.

Dr Piotr Kretowicz
Położnictwo, ginekologia, ultrasonografia

Wykładowca w Klinice Położnictwa i Ginekologii, zatrudniony w Pracowni Diagnostyki Prenatalnej w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, specjalista w zakresie położnictwa i ginekologii, ultrasonografii oraz diagnostyki prenatalnej. Zajmuje się patologią ciąży, prowadzeniem ciąż wysokiego ryzyka oraz diagnostyką i terapią wad wrodzonych i chorób płodu. Wykonuje inwazyjne badania prenatalne (biopsja kosmówki, amniopunkcja oraz kordocenteza). Wykładowca na kursach specjalizacyjnych dla lekarzy, kursach ultrasonograficznych oraz sympozjach naukowych. Posiada certyfikat USG Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, Polskiego Towarzystwa Ultrasonograficznego oraz certyfikaty Fetal Medicine Foundation.

Dr n.med. Agnieszka Baranowska- Bik
specjalista endokrynolog, specjalista chorób wewnętrznych

Adiunkt Kliniki Endokrynologii  Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie.

Specjalizuje się w kompleksowej diagnostyce chorób endokrynologicznych ze szczególnym uwzględnieniem chorób przysadki i tarczycy. Zajmuje się  również leczeniem zaburzeń metabolicznych związanych z otyłością. Prowadzi pacjentki z niepłodnością i problemami  endokrynologicznymi . Leczy zaburzenia  endokrynologiczne w ciąży (w tym nadczynność i niedoczynność tarczycy).

Dr n.med. Agnieszka Baranowska- Bik jest wykładowcą na kursach specjalizacyjnych dla lekarzy będących w trakcie specjalizacji w endokrynologii oraz jest autorem licznych publikacji naukowych.

dr Andrzej Maletka
Położnictwo, ginekologia

Specjalizuje się w operacjach endoskopowych-laparoskopia,histeroskopia.Pełen zakres operacji ginekologiczno-położniczych z dostępu brzusznego i pochwowego.Diagnostyka i leczenie dysfunkcji oraz chorób ginekologiczny.Pracuje w Klinice Położnictwa i Ginekologii CMKP w Szpitalu Bielańskim. Prowadzi kursy doskonalące dla lekarzy w zakresie nauki laparoskopii i histeroskopii.Wykładowca na kursach specjalizacyjnych dla lekarzy specjalizujących się w zakresie ginekologii operacyjnej.Liczne Certyfikaty.

Dr Katarzyna Muzyka-Placzyńska
Położnictwo, ginekologia

Pracuje w Klinice Położnictwa i Ginekologii Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie.  Obecnie w trakcie specjalizacji z położnictwa i ginekologii. Zajmuje się prowadzeniem ciąży, diagnostyką i terapią zaburzeń ginekologicznych. Wykładowca na kursach specjalizacyjnych dla lekarzy oraz w Szkole Rodzenia w Szpitalu Bielańskim.

Dr Monika Łukasiewicz
Położnictwo, ginekologia, seksuologia

Specjalista położnictwa i ginekologii, specjalizuje się w seksuologii pod kierownictwem Prof. Z. Lwa-Starowicza, pracuje w Klinice Położnictwa i Ginekologii CMKP w Szpitalu Bielańskim. Zajmuje się dysfunkcjami i zaburzeniami seksualnymi u kobiet, diagnostyką i terapią problemów z zakresu ginekologii oraz prowadzeniem ciąży. Szczególną opieką otacza kobiety niepełnosprawne, specjalizuje się w zaburzeniach seksualnych oraz prowadzeniu ciąży w tej grupie kobiet. Wykładowca na kursach specjalizacyjnych dla lekarzy oraz sympozjach naukowych.